Sanatçının Şarkıları

    İçerik akorların, tabların, bas tablarının ve sözlerin ayırt edilebilmesi için seçimlerinize göre renkli listelenmektedir.
Doğru Yanlış +21 puan Repertuarıma Ekle Dur Kaydır Kaydır yeni Akor Tab Söz Bas

Çareler Çaresiz

Akor
%38
Tab
%38
Söz
%13
Bas
%11
  Kapo 4  

E                    F
Yakaladım hayatı yakasından
E                   F
Yine de vermedi seni ßana
E              F
Çok ugrastım durmadan
E                F
Tesir etmedi kanayan yarama

    Am
Oyuncak ettin
    E
Aşkın hain felek
    Am
Kalbim burkuluyor
     E
Sensizken ufak tefek

 F               E
Sıkıntılara care yok
 F               E
Ayrılıklara care yok

Am                       E
Çareler çaresiz, sen yokken
E                          F
Uzaklar ßir türlü ßirleşmiyor
F                              Dm
Yokulugunla varsın, sevgiye açken
         F       E
Ayrılıklar sewişmiyor

Sol yanımda sızıyla uyandım bu sabah
ßAktım sensizlik var yanımda
Geceleri yıldızlara anlattıgımız sonsuz sevdamız
Yanlızdı  .sensizdi  .çaresizdi
Geceler yanlızlıgıma güldü
Siirler sevdamıza agladı
Kalßime actıgın derin yaralar var ya
Hala sensiz, yanlız ve çağresiz
Hemen aldım avuçlarıma
Koyacak ßir yer ßulamadım avuçlarımda sevdim
Sen
Sen çaresizligi ßilirmisin
ßİldiginden daha çaresizim

Doğru Yanlış Repertuarıma Ekle Kaydır Kaydır Dur yeni Akor Tab Söz Bas  

Akorist gelen istekler doğrultusunda geliştirilecek! Sizde katkıda bulunmak ister misiniz?

Değerli arkadaşlar,

Sizlerden gelen yorum ve e-postaları ilk günden beri takip etmekteyiz. Nefis fikirleriniz için teşekkür ederiz. Bunların bir kısmını hayata geçirmeyi ve Akorist'i daha kullanıcı dostu bir site haline getirmeyi planlıyoruz.

Özellikle sıkça gelen nota isteklerini karşılamak için bize notaların matematiğini anlatabilecek arkadaşlar arıyoruz. Uzman olmanızı beklemiyoruz, zaten Akorist gönüllüler ile ayakta duran bir proje. İlgilenen arkadaşlar akorist.com@gmail.com adresine e-posta atarlarsa mutlu oluruz.

Akorist.com

İnternete sansür değil, sürat lazım!

Yorumlar

Guest | 08 Mart 2014 saat 23:07

Arpej : pimamiam :) ritim: ayy ayy ayaya 

Guest | 08 Ocak 2013 saat 21:04

Çare in çıkmı çık inmi onuda söleyim D: ama hll olsun süper şarkı

Onur.

Guest | 01 Ekim 2012 saat 04:47

orjinal ritmin bunla alakası yok keklemeyin milleti

Guest | 13 Eylül 2012 saat 20:02

E---------------------------------------------------------------------------------

B-----------------------------------------------------------------------------------

G------------------------------------------------------------------------------------

D------------------------------------------------------------------------------------

A--7-9-7-9-,-7-9-10-9-7-9-7-5-7-5-7-9-7-7-9-10-9-7-9-7-5-7-5-5-,

-5-4-5-7-7-5-5-2-3-2-5-,-5-4-5-4-4-2-2-1-2-1-2-4,-,5-,-7,-9

E------------------------------------------------------------------------------------

 

E-------------------------------------------------------------------------------------

B------------------------------------------------------------------------------------

A-7-9-7-9-9-,-9-7-9-10-9-7-9-7-5-7-5-7-9-7-7-9-10-9-7-9-7-5-7-5-5-5-4-5-7-7-

5-5-2-3-2-3-5-5-4-5-4-4-2-2-1-2-1

E-------------------------------------------------------------------------------------

solosu :)

 

 

Guest | 20 Mayıs 2012 saat 17:59

Arkadaşlar şarkının ritmi:

a.y.y.a.y.y.a.y.a.y.a
a:aşağı 
y:yukarı

Arpeji ise:

p-i-m-a-m-i-a-m

KOLAY GELSİN..CoolWink

    

 

Guest | 15 Nisan 2012 saat 19:57

bunun ritmi nasıl in çık in çıkmı ?

 

Guest | 05 Aralik 2011 saat 19:30

arpejj?:s

Guest | 19 Mart 2011 saat 13:48

solo kısının tabı falan yoqmu ya

Guest | 10 Mart 2011 saat 22:34

gençler

 

 

 

 

Guest | 09 Ocak 2011 saat 23:19

Merhaba Arkadaşlar Bn gitara başlamayı o kdr çok istiyorum ki sormayın gitsin aşırı hevesliyim bi arkadaşım war temel bilgilerde biraz çalısacaz ve biraz iyi olduktan snra kursa girmeyin düşünüyorum daha rahat olur diye düşündüm sizce bu iyi bi karak mı ? ayrıca notalar için sağolun çok teşekkürler :D 

Guest | 29 Aralik 2010 saat 18:25

Arkadaşlar ben bu parçanın gitardaki NOTALARINI istiyorum bilen varsa yazabilirmi acaba cok lazımm

Guest | 12 Kasim 2010 saat 20:58

P-i-M-a-m-i-a-m sarkının arpej i....

Guest | 01 Kasim 2010 saat 20:52

çareler çaresiz

 

Guest | 06 Ekim 2010 saat 03:49

arkadaşlar ritim çok basit    aşağı / yukarı yukarı aşağı / yukaru yukarı aşağı yukarı aşağı yukarı.

Guest | 21 Eylül 2010 saat 18:21

Yorum yapmadan önce diye başlıyan bilgi kısmı kopardı beni... xD Tebrik ediyorum .. :D

    aynen x))

Guest | 02 Eylül 2010 saat 18:54

eger şarkıyıda dinlerken bulamıyorsanız ritmi gitarist.ayaz@hotmail.com video lu anlatıp yaparak yardımcı olabılırım bu şarkıda ve bir cok şarkıda :)

Guest | 02 Eylül 2010 saat 18:49

dinlediginiz şarkıda ki ritmi atmak isten varsa en kolay yöntemi şarkıyı dinlerken sende elinle gitarda o ritmi atmaya çalıs ben boyle yaparak şarkıdakı ritmi 2 dk mı almıyor:)

Guest | 28 Haziran 2010 saat 17:53

Bu ritmi en az 50 60 kere yapmanız lazım  eliniz alışıncaya kadar sonra ritmi ezberledikten sonra  yine en az 50 60 kere ritmi atıp akorları geçin biraz zaman alacak ama olur bütün b unlaı yaptıktan sonra arpejle birleşecek ama önce ritim le

Guest | 28 Haziran 2010 saat 17:49

arkadaşlar ritim şu şekilde aşagı yukarı yukarı aşagı yukarı yukarı aşagı  ve tekrar başa dönüyoz zor bi ritim yeni başlayanlar için ama çalışırsanız olur

Guest | 10 Mayıs 2010 saat 16:30

2 aşşağı 1 yukarı 2 aşşağı 1 yukarı

Guest | 14 Nisan 2010 saat 17:17

harbiDen ya nasıl yapıcak ritmini bulamadım bi =)

Guest | 17 Mart 2010 saat 20:08

arpejini bilen bi allahın kulu yok mu yaa bi yardımcı olun.:(:(

Guest | 05 Şubat 2010 saat 14:22

bence çok kolay arpeji ve ritimisolo kısmıda çok kolay dinledikçe çıkartabilrsiniz :)

Guest | 17 Ocak 2010 saat 11:26

arkadaslar googleden arpej nasıl yapılır yazın karsınıza bi vidio cıkcak ona tıklayın cok güzel bilgi veriyo!

Guest | 25 Aralik 2009 saat 21:03

ya bu verdiiniz ritimleri yapıorm ama neden olmuo...

Guest | 02 Aralik 2009 saat 17:40

harbi alemsiniz yaa Laughing

Guest | 29 Kasim 2009 saat 14:05

Yorum yapmadan önce diye başlıyan bilgi kısmı kopardı beni... xD Tebrik ediyorum .. :D

Guest | 28 Kasim 2009 saat 23:48

pimamimi arpejj

Guest | 21 Kasim 2009 saat 16:20

allah iin çak zor haaa

 

Guest | 12 Kasim 2009 saat 11:43

ya arkadaslar gitarı sewen bunun solo we arpejini yayımlasın ltf ya

Guest | 02 Kasim 2009 saat 10:59

solo kısmı yok mu arkadaşlar kimsede

 

Guest | 13 Ekim 2009 saat 12:56

arpejj ? Frown

Guest | 07 Ekim 2009 saat 13:35

bu şarkının ritmi 1 aşaga 2 yukarı 1 aşaga 2 yukarı tabi süsleyin arpej atın

Guest | 25 Eylül 2009 saat 18:58

Gitara yeni başlıorum açıkcası şuan nasıl çalınıo onu bile bilmiorum :)

Guest | 17 Agustos 2009 saat 18:46

ritimi ay kes ay kes aa 

kesleri yapamayanlar için

ayy ayy aa

a:aşağı iniş   Yukarı çıkış

arpejini verebilecek olan varsa sevinrim

 

Guest | 20 Temmuz 2009 saat 17:21

arkadaşlar bu şarkıının klask gitarda arpejini istiyorum bi de şimdilik F akaru yerine hang iakoru kullana biliriz bu şarkının ritmi ise  VUR ÇEK ES(sustur) VUR ÇEK ES böyle arkadaşlar hemen yardımcı olursanız sevinirim

Guest | 14 Temmuz 2009 saat 15:21

ne var bu şarkını rıtmınd yapamıosanız:D

Guest | 12 Temmuz 2009 saat 15:33

bunun solo kısmı yok mu?

Guest | 30 Haziran 2009 saat 15:00

laaa sizin varya versenize laa şu şarkının ritminiii

Guest | 23 Haziran 2009 saat 16:42

ya acaba bu sarkının vuruş stili nedir?    bana yardım eder misinz......???

Guest | 18 Haziran 2009 saat 11:32

Ritmi ayy ayy aay

Guest | 17 Haziran 2009 saat 17:48

ritmi  ay kes ay kes aa  şeklinde   a:aşağı  y:yukarı

Guest | 05 Haziran 2009 saat 17:30

yha bu parçanın arpeji nasıl lütfen yardım edin.

Guest | 29 Mart 2009 saat 13:59

arkadaşlar bu şarkınn ritmini yapamıyosnaz yuhh yani!!!!!!!!

Guest | 27 Şubat 2009 saat 10:22

teşkürler:D bulduuma çok sevndm =DCool

Guest | 22 Şubat 2009 saat 20:01

abi bu parçanın ritmini nasıl yapıcaz lütfen bi yardımcı olur msunuz deli oldum hiç biyerde bulamıyorum rica ediyorum bi yardım edin

Guest | 02 Mart 2008 saat 21:59

abi gercekten süper

Yorum Yap

Kaynak: www.zoque.net YORUM YAZMADAN ÖNCE:
Türkçe yazanlar için hatırlatmalar; cümle büyük harfle başlar, nokta ile biter. Noktadan sonra boşluk bırakılır, yeni cümle başlar. "gelcem, gitcem, gidiyom" denmez "geleceğim, gideceğim, gidiyorum" denir. "Herkez" denmez "herkes" denir. "Yaaaa" çok laubali bir sözdür. "bU şEkiLDE" yazmak sadece okuyanı yorar. "Yanlız" değil "Yalnız" denir. "ğ" harfi "g" şeklinde yazılamaz. "Bende, sende" denmez, "Ben de, sen de" denir. "Dahi" anlamındaki "de" ayrı yazılır. "Geldimi?" yazılmaz "Geldi mi?" yazılır. Soru takıları ayrı yazılır. "OKmi?" değil, "Tamam mı?" denir. "ahmet, belgin, duru" denmez. "Ahmet, Belgin, Duru" denir. Özel isimlerin, illerin, ülkelerin ilk harfleri büyük yazılır. "ki" eki, bağlaç olarak kullanılıyorsa ayrı, iyelik eki olarak kullanıyorsa birleşik yazılır. "v" yerine "w" yazılmaz. Yani Türkçe, Türkçe yazılır. MSN Türkçesi'yle değil. MSN türkçesi ile yazılan yorumlar silinecektir.
AYRICA:
Burada küfür etmek kimseye bir şey katmaz. Burada bize teşekkür etmenize gerek yok, lütfen sadece alakalı ve seviyeli yorum yapın. Aşağıdaki editör kendinizi en iyi biçimde ifade etmeniz için konmuştur. Arka plan renginde ya da yazı renginde yapacağınız değişiklikler yorumunuzu okunamaz hale getirebilir, lütfen dikkat edelim. "Güzel", "Bu şarkıyı seviyorum" tarzı yorumlar lütfen yapmayalım. Aşkınızı burada ilan etmeyin. Sanatçılar hakkında bilgi girmek için sitemizin ArWiki özelliğini kullanın. Site ile ilgili görüşlerinizi, isteklerinizi iletisim@akorist.com adresine yollayın. Burada konuşulan müzik olsun. Bol Keyifler..
 
Güvenlik kodunu okuyamıyorum
Blog